Masalah jerawat muka ? Cuba dapatkan rawatan di Klinik Dr Bazilah !

by - Mei 20, 2022

Jenis jenis jerawat yang ada di muka
 

Jerawat ni , bukan senang nak hadir di muka ! Haaa.. Kena tau yang tu. Bila datang seketul dua , memang ada menda yang kita dah buat salah ! Samada pemakanan atau penjagaan kulit kita sendiri tu. Oh ya , faktor hormon ya gak. Terutamanya golongan remaja ni. Bila dah naik jerawat, sedap picit ! Heee.. kan ? Selebihnya , korang tau apa yang berlaku selepas tu. Part meletupnya jerawat tu , pastu mula keluar isinya. Bau dia ? Perghh... Pastu mula keluar darah. Dibiarkan , jadilah parut ! Yang ada duit , senang la.. Boleh beli ubat parut atau ubat jerawat. Tapi masalahnya ialah.... jika salah beli , makin teruk jadinya ! Ditambah sekarang ni , macam macam ubat jerawat ada di pasaran. Adeh... Camana nak dapat yang bagus dan tidak merbahayakan kulit kita untuk jangka masa panjang ??

Betul.. cara mudah ialah kawal semula pemakanan kita. Segalanya dari pemakanan. Kemudian, rajin rajin bersihkan muka dengan pencuci muka yang betul Tapi bagaimana pula kes muka mereka yang dah teruk ni ? Bermacam cara dah buat tapi tak menjadi. Malah lebih teruk ! Hurm...  Aku nak olah bab jerawat ni , bukan bidang aku la. Hee.. kena tanya pada yang lebih berpengalaman ! 




Aku terbaca baru baru ni.. ada kawan ke klinik kulit di Bangi , Klinik Dr Bazilah untuk mendapatkan rawatan kulit muka dia yang bermasalah dengan jerawat. Dia memang jenis jaga bab pemakanan ni. Tapi puncanya ialah salah guna produk pencuci muka. Ahh.. sian dia ! Naik berjerawat. Nasib baik ada face mask untuk tutup bahagian bermasalah tu.  Macam macam cara dia buat untuk selesaikan masalah dia tapi gagal. Akhirnya , ada kawan dia syorkan untuk dapatkan rawatan di klinik Dr Bazilah ni. 

Aku seperti biasa.. Sebelum nak percaya bulat bulat , aku akan baca review dulu.. Di Facebook Klinik Bazilah ni , memang banyak la komen komen positif mereka yang dah pernah pergi untuk mendapatkan rawatan di sana. Ok la kan ? Komen yang diturunkan tu pun memang nampak asli. Bukan tipu tipu punya ! 





Selain cawangan di Bangi , mereka turut ada cawangan di Shah Alam dan Kajang. Klinik kulit Dr Bazilah ni memang mendapat kepercayaan. Ditambah lagi kakitangan dan doktornya adalah orang kita sendiri. Pastinya tertanya bab halal dan juga ada yang nak doktor tu orang perempuan..  ? Haa.. senang jer. Hubungi je mereka terus ! 



Bagi yang nak dapatkan khidmat nasihat dan juga rawatan , korang boleh terus whatsapp atau call Klinik Dr Bazilah di : 

Telefon  : 03-89229681 (Bandar Baru Bangi) / 03-50357359 (Shah Alam)

p/s: Bagi yang mencari klinik kulit di kuala Lumpur, dengar kata mereka akan buka cawangan di kuala Lumpur tak lama lagi. Mungkin boleh hubungi mereka untuk dapatkan kepastian.

You May Also Like

0 comments