Hari 'Sony' jatuh kah ???


Tadi kamera dslr Sony Alpha 5000 aku jatuh. Dan baru jap tadi , Sony Xperia Z2 aku jatuh !!!

Apakah ini tanda ?? Tandanya aku kena beli Alpha 5100 dan Z3 ???

10 ulasan:

  1. tu tandanya...nak masyukkk kot baben...hohoh.
    takpun..carelessnya...uhuk..larikk

    BalasPadam
  2. Ingat tak mimpi pelik tu hari?...petanda?...dah ajal...bertabah lah...rezeki lagi besar menanti..in sha Allah. ..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum....tanda2 dah tu minta ganti...hehe

    BalasPadam
  4. x puas atie nya tengok phone mcm tu.. mintak beli baru tu abg ben...

    BalasPadam
  5. setuju dengan bammat... mungkin mimpi tu tanda2... dah ajal Sony :(

    BalasPadam
  6. Dah sampai masanya.....eemmm dua2 sekaligus jatuh ye, jenama yang sama?

    BalasPadam
  7. memang nk mintak abang ben gantikan yg baru ler tu.. hihi.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI