Hari 'Sony' jatuh kah ???


Tadi kamera dslr Sony Alpha 5000 aku jatuh. Dan baru jap tadi , Sony Xperia Z2 aku jatuh !!!

Apakah ini tanda ?? Tandanya aku kena beli Alpha 5100 dan Z3 ???

10 ulasan:

  1. tu tandanya...nak masyukkk kot baben...hohoh.
    takpun..carelessnya...uhuk..larikk

    BalasPadam
  2. Ingat tak mimpi pelik tu hari?...petanda?...dah ajal...bertabah lah...rezeki lagi besar menanti..in sha Allah. ..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum....tanda2 dah tu minta ganti...hehe

    BalasPadam
  4. x puas atie nya tengok phone mcm tu.. mintak beli baru tu abg ben...

    BalasPadam
  5. setuju dengan bammat... mungkin mimpi tu tanda2... dah ajal Sony :(

    BalasPadam
  6. Dah sampai masanya.....eemmm dua2 sekaligus jatuh ye, jenama yang sama?

    BalasPadam
  7. memang nk mintak abang ben gantikan yg baru ler tu.. hihi.

    BalasPadam
  8. alamak..habis lah..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.