Bisinglah dia !

by - September 16, 2014

 

Kul 3 pagi.. Akak di bawah ni terjaga.. Terus laaa dia bising ! Bukan nangis tau.. Bising memanggil manggil orang disekelilingnya ..

Kenapakah ? Aku bangun tengok pastu zasssss , terbaring balik ! Tak ingat apa dah .. Terlalu penat .. huhu …

Dan tadi , wife bagitau.. rupanya dia bising sbb mintak suruh tukar diapers dia .. hahahaha.. Lepas tukar tu , terus dia tidur semula ! Ahaaa…

Pengajaran utk mereka yang baru ada baby.. anak bising / menangis  , sila tukar diapers tu dulu.. kalau masih menangis , cek perut dia .. kembung ke tak.. kalau masih menangis lagi , sila rujuk pada mereka yang lebih pakar.. heee.. Mungkin lapar ? Huhhu..

You May Also Like

6 comments

  1. Ingatkan akak mana tadi... Hehe ^_^

    BalasPadam
  2. kena lebih memahami bahasa mereka... ;-)

    BalasPadam
  3. nasihat yang baik ..bagi yang masih ada baby. Ambillah kesempatan peluk dukung mereka sepuas2nya.Ini ceritanya, ingatkan bising kenapa bro Ben.

    BalasPadam
  4. ye la...ingatkan tinggal kat kondo..kemain handal suara akk tu.rupanya si zahra

    BalasPadam
  5. Anak ke2 memang dah ada pengalaman sudah berbanding yg ada anak satu. Mungkin agak panik bila baby bising atau menangis tengah mlm.... :)

    BalasPadam
  6. ye betul , first skali msti check pampers ...
    cmner tahu ? sbb jga ank buah a.k.a ank +cekgu norazimah ^.^

    BalasPadam