Qhaliff cakar Zahra ??

by - September 18, 2014

 

Tiba tiba aku ternampak satu garisan merah di pipi Zahra .. Aku pandang Qhaliff .. Dia nun jauh di tempat dia bermain ! Sambil makan roti telur

Hurmmm.. takkan dia kot ? Mesti dia lagi ni ! Dia dah cakar muka dia banyak kali dah .. Memang feveret dia kah ? Apakah dia rasa dengan rambut dia tu melayakkannya digelar wolverine ? Mana boleh ! Tu daddy punya gelaran tuuuu…

Hurmm.. ilang comel 2% ! Esok dah la nak gi family day kat melaka.. Blogger punya family day tuuuu .. hehehehe.. Kali pertama punya hari keluarga #kelabbloggerbenashaari… Harap harap berjalan dengan lancar.. heee…

Esok pakai bedak banyak banyak kat pipi tu.. Tapi petua orang , sapu je susu ibu kat pipi tu.. cepat je sembuh calar tu..

You May Also Like

10 comments

  1. bestnya...ada family day...nk join jgk..tp jauh sgt...

    BalasPadam
  2. ini namanya wolverine junior... he he he...

    BalasPadam
  3. 2% baru.... ok saya tunggu tgk gambar je nanti

    BalasPadam
  4. wahhhh KBBA punya family day?? macam sangat besttttttttt je...! kesian zahra... hahaha... qhaliff memang habit mencakar kepe...?? bahaya...

    BalasPadam
  5. Zahra gatal, tunggu daddy asyik tgk phone, dia garu la sendiri

    BalasPadam
  6. Rugi nya xdapat join famly day #kelabbloggerbenashaari

    BalasPadam
  7. Abang qhaliff baik la daddy..hehe..zahra tetap comel..comel dan comel..

    BalasPadam
  8. aduhai..sian zahra..pedih tu..

    BalasPadam
  9. family day kat Melaka? apasal saya tak tahu? tempat saya nie...lokasi mana ek?

    BalasPadam