Dah mula suka meniarap !

by - September 15, 2014

 

Gambar ni diambil oleh wife.. Dia jaga Zahra masa tu.. Dia siap rekod Zahra melakukan projek pembesaran ini  tanpa bantuan sapa sapa .. Dan… tadaaaa..

Kembang hidung terus !! Bangga giler la tuuuu .. Maunya tak bangga ! Hhahaha.. Bukan mudah nak meniarap ni haaaa… Hahahaha .. Gud job ! Nanti daddy banjer eskrim magnum gold satu ! Daddy tolong makan kan yer ? Heeee..

Pasni merangkak lak tau…

You May Also Like

19 comments

  1. wahhh dah meniarap dah... lepas ni boleh abang Ash datang minang...ha ha ha... *_^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amboi amboi. Abang ash dh sunat belom? Hehee

      Padam
  2. Rambutnya bukan main tebal .... :)

    BalasPadam
  3. Hehe dah ada calon menantu bro kita ^_^

    BalasPadam
  4. dh merangkak nanti, kita nak dia berjalan..haaa..bila dh start jalan, masa ni la asik bsing "cuba dok diam2..asik jalaaan je" hehe

    BalasPadam
  5. lepas ni kita tunggu anak dara sorang ni memanjat kat dapur pula yer..

    BalasPadam
  6. Seronok tengak projek pembesaran anak depan mata. Tahniah zahra

    BalasPadam
  7. beby yaya da nk mula berjalan da..bru 8bln..

    jom la follow sy balik...http://eddyayaharraz.blogspot.com/

    BalasPadam
  8. Amboiii... rambut tu... ganas... hehee

    BalasPadam
  9. Anak Acik mula-mula meniarap, mak Acik letakkan semangkuk air atas belakang dia. Rasionalnya tak pulak Acik tahu..Zahra ni kena tenggekkan phone daddy dia la..biar murah rezeki lagi.
    (Kembang hidung daddynya pulak)

    BalasPadam
  10. Follow la saya..follow la saya..please...

    (jangan postkan pulak..ha..tahu malu)

    http://acikwatie.blogspot.com/

    BalasPadam
  11. hahahha ..
    Aik Kak Farah Dah booking tu .. cepat tol ...

    BalasPadam
  12. Hahaa..may tak kembang hidung..penat wooo nak nerap sampai meleleh2 air liur ...

    BalasPadam
  13. zahra berape bulan ea abg ben.. my baby dah 3 month.. x de gaye nak menerap lg.. huhu..

    BalasPadam
  14. yeyyy tak lama lagi boleh main wrestling dengan abg qhaliff...

    BalasPadam
  15. cepatlah Qhaliff nanti ada kawan nak main sama - sama dengan dia,hehe =D

    BalasPadam