Zahra Nur Iman , 4 bulan dah !

by - September 09, 2014

 

Berat dia skang , 6.7kg. Tinggi ,66 cm.. Nampak berisi dan bulat kan ? Serius , dia tak macam abang dia dulu. Abang dia , mmg berat ! Leh sakit otot ibu jari kaki kalau dukung dia ! Apa kaitan kesakitan itu ? Eh , fikirkanlah sendiri .. heee..

Zahra tak berat tapi panjang. Kalau letak dalam buaian , dah nak terkeluar dah kaki dia .. Haaaa.. Mesti ikut bapak dia niiii .. kan kan ? Kalau ikut mak dia , er.. er… mak dia pon tinggi gak.. tinggi gadis melayu malaysia.. Standard modified je la .. hee…

Alhamdulillah.. membesar sihat dua dua walaupun makan memilih. Naik pening aku nak kasi makan terutama Qhaliff.. Zahra menyusu botol tapi skit sangat.. Nak jugak yang original. Kena tunggu petang , baru dia puas menyusu.. Sian ..

Semakin besar dia ni , semakin mula nampak karenah. Antaranya ? Dah pandai ketawa bila tengok abang dia bermain depan dia … Berebut makanan dengan mak dia !! Siap tarik lagi.. Haaaa .. Lain ? Lain , aku tak sempat nak belek lagi..

Alhamdulillah.. syukur pada Allah kerana peluang yang DIA berikan pada aku ni. Melihat sendiri anak anak membesar bagai johan. Tak semua dapat rezeki mcm ni ..

You May Also Like

7 comments

  1. alhamdulillah.. membesar dengan sihat Zahra :)

    BalasPadam
  2. Geramnya tengok pipi bulat Zahra tu..

    BalasPadam
  3. semoga Zahra Nur Iman akan membesar sebagai anak yang membanggakan ibu, ayah & abangnya.. rambut tu tak menahan! hehehehe

    BalasPadam
  4. 4 bulan dah 6.7kg..fuhhh..memang semangat...ank sya 4 bulan baru 5kg

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah...geram tengok tangan dan pipi zahra..betul kata bro, tak semua dapat rezeki lihat anak membesar depan mata...

    BalasPadam
  6. orang cakap anak pompuan kurang menyusu beben.. betul kot.. huhu.. dkna tunggu next turn anak pompuan plk..hehee.. :)

    BalasPadam
  7. Betul abg ben.. jaga sendiri anak2 dpn mata... dpt tgk dorang membesar... mmg tak semua org dpt peluang mcm ni...

    BalasPadam