Zahra Nur Iman dah jadi anak dara ..

by - September 28, 2014

 

Olololo…. Sebijik mak dia ! Tang pipi laa .. Tang lain , wife sendiri akui dia serupa muka aku.. Hahahaha .. Terutama bila masam .. Hahaha.. Adeh..

Tak lama lagi masuk 5 bulan.. Tapi gaya dia dah jauh matang .. Jauh lebih cepat dari abang dia .. Patut la orang kata , anak perempuan ni cepat membesar dari anak lelaki .. Hurm..

Tapi apa yang aku nampak la.. Zahra ni bakal buli abang dia dan abang dia , akan jauh lebih sabar .. Hurm.. Harapnya Qhaliff dapat kawal adik dia nanti bila aku takde .. hurm..

Menutup aurat dari kecil yer .. Belajar dari skang.. Kang naya daddy dalam kubur.. huhu .. dah la daddy sendiri banyak dosa .. huhu ..

You May Also Like

10 comments

  1. eeeee pipi dia... comel giler.. geram nk cubit2.. huhu
    hai sudi singgah lah blog sy yg biasa2 ja. follower pon takdok lagi sob sob
    simataharicantik.blogspot.com

    BalasPadam
  2. cutenya.daddy tk tahu ke sekarang time tidur. mana zahra nk senyum.

    BalasPadam
  3. Cute ler Zahra bertudung gitu ^_^

    BalasPadam
  4. comellnya zahra,... mcm ni mcm kak zila. tpi rmbut tu mcm abg ben. hehe

    BalasPadam
  5. Salam ben. Kat mn beli tudung zahra tu? Comeii!!

    BalasPadam