Berbaloi guna BATOOK ORI !

by - September 29, 2014





Bukan dia je yang ulang nak beli.. Aku sendiri pon dah berbotol pakai.. Untuk Zahra, Qhaliff dan aku sendiri bila rasa kembung dan lenguh lenguh..

Panas ke ? Tak laaa… selesa je bila pakai minyak ni.. Bau pun tak menyesakkan hidung.. Hehehehe.. Memang aku syorkan la mana mana kawan yang ada baby , tak payah guna yuyi.. beli je minyak ni ..


Mana nak beli ? Hurm.. Order je kat agen dia di Pati Batook Ori.

You May Also Like

3 comments