Bukti Zahra guna straw !

by - September 26, 2014


Wife tak percaya pada mulanya ! Mana bisa Zahra  minum guna straw. Qhaliff dulu pon 6-7 kot rasanya..  Ni kan pula Zahra yang baru 4 bulan lebih !  Tak pe tak peee.. Aku buktikan !! Sabar yer sabar .. 

Aku gi dapur.. bukak peti ais dan amik straw.. Aku basuh.. Amik straw dan basuh.. Pastu amik secawan air putih.. Duduk sebelah wife dan pangku Zahra.. Aku pegang straw di bawah sedikit bahagian atas. Kena hati hati skit .. Pastu masukkan ke dalam mulut Zahra.. 

Dan... air disedut laju !! Cepat cepat aku tarik ! Aku senyum kat wife.. 

" Amacam ? Tak caya lagi ??? Hehehehe .. " . 

" Zahraaaa.. Eh , awak tu kecik lagi tauuu... Amboiii.. ". Wife seolah macam tak percaya..

Yang Zahra , tersengih jer .. Huh .. 

Dan tadi , aku buat lagi .. Sekali lagi dia minum susu ibunya.. Pastu tidur ! Takde nangis dah sekarang !! Yeayyyy.. daddy kembali ceria .. hahahaha...

You May Also Like

22 comments

  1. Tahniah...bukan senang nak ajar pakai straw ooo...

    BalasPadam
  2. hamboii..macam orang besar dah zahra nie tak nak guna botol susu...hehe

    BalasPadam
  3. Bijak zahra nih! jarang baby pandai hisap guna straw umur 4 bulan nih! tahniah zahra! daddy dah boleh bergembira!

    BalasPadam
  4. Dah x maw guna botol susu ya zahra

    BalasPadam
  5. Comel la zahra posing guna straw

    BalasPadam
  6. ini yang buat abang Ash lagi terpikat ni...ha ha ha...

    BalasPadam
  7. Beli botol tupperware tu ben.. straw dia lembut.. xdelaa sakit lelangit zahra tu..

    BalasPadam
  8. bijaknya awk nie zahra.. comell... :)

    BalasPadam
  9. Good girl! Senang hati daddy :D

    BalasPadam
  10. harith belaja guna straw pun umur setahun lebih..huhuhu

    BalasPadam
  11. Esok lusa zahra makan guna sudu garpu lak :p

    BalasPadam
  12. Semakin cerdik zahra ye..alhamdulillah..

    BalasPadam
  13. Itu yang nad tak percaya..pergh kecik lagi kot dh pandai sedut

    BalasPadam
  14. yeyyyy dah boleh minum susu guna straw !!

    BalasPadam
  15. singgah disini. si blogger hebat *Abg Ben...wahhhh rambut dia .. comel la...Zahra nak joint gi ngeteh la tu hihihi...

    BalasPadam
  16. Eh eh pandainya...mesti zahra suka sedut susu guna straw...kalau x tersedak dh bole guna straw cup...senang skit nk handle.dh x payah guna botol susu.

    BalasPadam
  17. pndainye zahra... dah leh minum guna straw

    BalasPadam