Berubah selepas demam !

by - September 22, 2014

 

Entah tiba tiba dia mengemari ayam goreng ! Sebelum tu , tengok pon dia tak lalu ! Tiba tiba … selepas demam terus jadi antu ayam.. sama cam bapak dia ! Hurmm..

Tadi gi makan di Kenny Rogers… Amik setengah ekor untuk aku.. Memandangkan dia pon dah jadi antu ayam , setengah ekor tu dah tak cukup untuk aku seorang makan !! Biasanya ok jer… tapi tadi , dah kongsi dengan Qhaliff.. tak pasal pasal tak cukup.. hahaha..

Anak punya pasal.. makan laaaa.. Daddy tak kenyang pon tak peee.. Asal anak kenyang..

Dalam kereta… dia lena siap berdengkur.. sian… lapar rupanya ..

You May Also Like

10 comments

  1. Hehe...besar bagai johan sihat
    Besar bagai johan kuat...

    BalasPadam
  2. perubahan yang baik untuk anak-anak..kalau lepas demam kurang selera makan pasti risau juga kan... :)

    BalasPadam
  3. kenyang die makan ayam..dekat pipi simpan ayam jugak erk..ehhee

    BalasPadam
  4. hehe,im newbie jemput singgah http://freeispercuma.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. http://freeispercuma.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Its been quite long i didnt visit ur blog.. ur son is all grown up and getting more handsome than his father..hehe..

    BalasPadam
  7. Heeeeeeee...comel lah Qhaliff..
    takper as long as dia nak makan...lagi risau kalau dia taknak makan...:)

    Jemput join...
    Giveaway "Saya Nak Sihat" Sept 2014

    BalasPadam
  8. Hehehe lepas ni berebut la ngan daddy bab2 ayam ya Qhaliff

    BalasPadam
  9. hehehehe..biase la tu abg ben..ank2 ni pas dorg sihat semula mmg dia balas blik seleranya tu..maklum la ms x sihat tu selera tu kelaut..hehehe

    BalasPadam
  10. demam tkde selera nak makan, dah sembuh.. tu yang rasa lapar

    BalasPadam