Zahra tertekan dengan abangnya ?

by - September 28, 2014

Hahahaha.. Muka seolah berkata ..



“ Aku nak tidur pon payahhhh… apalah dosa aku diganggu tidur aku gini ? Aku nak tidur je ponnnn .. “

Yang si abang .. kebosanan.. Maka diciptalah pelbagai mainan.. Antaranya , selimut jadi raksasa.. dan dia jadi ultraman .. Dan dalam bakul tu , tak tercapai dek akal aku apa dia punya anganan .. Dulu masa aku buat gitu , aku angan jadi kura kura .. Dia ? Aku tak tau.. Hurmm ..



Ada sebarang idea apa yang dia main tu ??

You May Also Like

6 comments

  1. sama la cm ank ida..yg bestnya kdg2 dok tgk citer kartun..die duduk dlm tu siap minum susu lgi..hehehe..dok main kapal2 agknye

    BalasPadam
  2. kesiannya qhalif..bosan. hehe meh men ng lisa :P

    BalasPadam
  3. hahahah.... baru nak komen robocop... sis nadia dah habaq dulu dah... maknanya nak jadi robocop lettew bambeng...

    BalasPadam
  4. anak sy pun suke sgt men bakul...huhuuhu

    BalasPadam