Layan Cream-O Tart sambil blogging !

by - September 30, 2014

 

Macam kuih tart la pulak rasanya ! Hahahaha.. Sejak beli pertama kali hari tu ,aku dah makin suka pulak layan Cream-O Tart dari Jack n Jill ni ! Tapi sedap tuuu !!

Bila aku bukak je nak makan , muncul terus Qhaliff dan mak dia ! Semua pakat beratur mintak ! Aiyoooo.. Dah la tak banyakk.. huhuhu.. Tapi sayang kat diorang punya pasal.. korbankan je laa…

Camana rasa ? Rasa cam kuih tart la.. Hahahaha.. Sedap ! Aku tak tau la camana korang punya citarasa la.. tapi bagi aku , sedap dah la… Leh layan time time kebulur.. hehehehe ..

Mana beli ? Bersepah aih… kat kedai runcit Pak Ali rasanya mesti ada .. Try laa..

You May Also Like

7 comments

  1. biskut fav saya!! dari sebelum dia repackage sampai sekarang. ala2 tart tapi tak muak langsung makan! :D

    BalasPadam
  2. mmg sedap! salah satu biskut fevret si kembar 3, kalau time sale beli banyak banyak simpan stok hehe

    BalasPadam
  3. saya pun suka jugak biskut ni.sedap sangat2 la...haha

    BalasPadam
  4. Dia taruk jem perasa nenas, mestilah arasa macam kuih tart

    http://www.lovehutladyvitamin.com

    BalasPadam
  5. tak pernah pon makan lagi, tp selalu beli sbb anak2 suka..

    BalasPadam