Bila takde internet abis !!

by - September 24, 2014

 

Hahahaha .. Youtube tak leh pasang dah ! Tak leh nak layan ABC dan Ultraman dia .. Terus terkedu.. Dia bagi aku.. Aku kata dah tak boleh .. Haaaa haaa !!  Terus dia bosan …  Tak tau nak wat apa ! Maka pilihan permainan dia ialah , guling guling …

Bila kawan aku dah tolong settlekan .. dan dia … kembali …

Anti sosial ???

You May Also Like

11 comments

  1. ha ha ha, main guling2 adalah alternatif terbaik...tapi jangan salah guling pulak...

    BalasPadam
  2. hehehe.. ni baru kanak2, kalau suami kita lagi kesian bila internet xleh guna... mesti teringat kat samurai seige dia.. hahahahah

    BalasPadam
  3. qhaliff oh qhalif.. haha kelakar. guling-guling..

    BalasPadam
  4. Ajarlah dia baca buku, hehe..Anak2 zaman sekarang memang nak ngadap tab saja..

    BalasPadam
  5. anak syaya pun sama asek nak youtube ajer, suka tgk how to make robot dan sebagainya. tapi saya risau takut dia tgk benda bukan2..sobsss

    BalasPadam
  6. Hahahaa..qhalif2. ..nasib tak main tarik rmbut adik die

    BalasPadam
  7. itu budak yg stress internet dah abis.. camner lak la mak bdk bohsan internet abis data.. haha

    BalasPadam
  8. budak budak zaman sekarang kemain kan

    BalasPadam