Payahnya dia nak tidur !

 

Adeh… setiap malam , pasti bergaduh dengan aku atau mak dia ! Kalau tak dengan aku , dia akan cuba cari gaduh dengan Zahra ! Caranya ? Dia ganggu adik dia tidur … Dia nak bermanja sebenarnya tu..

Dia lompat lompat atas katil.. Saja bagi adik dia terjaga.. Aku tengok je ? Geram laaa wooooo .. Rasa nak geget dia jer ! Haish.. bila geget dia , lagi dia buat ! Hurmm..

Tu berlampin je tu.. Kenapa ? Sebab lepas mandikan dia , dia akan lari satu rumah .. kejarlah dia sampai dapat.. pastu sila berusaha pakaikan baju dia… Hurmm..

Camana nak bagi dia tidur ? Selagi mana aku ada depan dia , dia akan berjaga ! Kalau aku menyorok atau naik ke bilik atas , barulah dia cari mak dia.. Tak sampai 5 minit .. lena !

Bila dah dapat tidur .. Tak hengat dunia dahhhhh .. dua dua sama !

3 ulasan:

  1. betul tu, dia nak tarik perhatian...
    ni kalau cakap nak amik adik dia comfirm tak kasi kan...

    BalasPadam
  2. Waktu ini memang terasa mencabar kesabaran....tapi bila mereka dah remaja....terasa rindu saat berkejaran nak pakaikan baju... Suap makan...dan main2 di taman... Nikmati lag saat indah ni En Ben..

    BalasPadam
  3. Seronok layan kerenah ankw masa kecik ni..mcm2 ragam diaorg...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.