Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 26 September 2014

Perodua Axia menarik minat aku !

 

Menarik !




Sebelum ni aku tak terpikat pun .. Malas nak amik tau bab bab automobil ni.. hehehe.. Yelah , kereta dahh ada .. kenapa nak sibuk cari kereta lain kan ? Tapi ikutkan perancangan , nak jugak  guna kereta kecik satu.. Yelah , kereta  sekarang ni .. ke hulu ke hilir  dengan 'dia ' jer.. Mana leh tahan kan ? Ni baru masuk setahun dah , 60 ribu KM ! Haa... Giler kan ? 

Axia ni  .. kalau tengok harga pon baru RM30K .. murah la kan ? Cuma satu part jer .. Hurmm... Part apa ??? Rasa rasa ? Heeee... Ketahanan badan kereta ni .. Oh , tolonglah jangan kata .. " Dah murah , nak expect apa kan ? ".  Apasal ? Kalau murah , maka aspek keselamatan pon kasi yang 'murah' gak ?

Hurmm.. Tengok la .. nak beli ke tak .. Dapat duit terpijak , boleh la kan ? Hehehehe.. Terpijak ajaaa skang ni !

17 komen :

EjamOthman berkata... [Reply to comment]

Kami pun terpaksa beli axia ni sbb isteri kerja jauh jadi kerisauan pula tiada kereta di rumah saat kecemasan.
Kesian anak-anak juga berpanas berhujan nak ambil mereka dr rumah pengasuh.

ain sudin berkata... [Reply to comment]

assalammualaikum..
abg ben..axia tue...perodua lah..
bkn proton...hihihi...:)

Nadia Havez berkata... [Reply to comment]

Axia is Perodua right?

Ben Ashaari berkata... [Reply to comment]

@ain sudin hehe.. dah betulkan.. Terima kasih.. mamai di pagi hari..

Ben Ashaari berkata... [Reply to comment]

@Nadia Havez yup.. mabuk di pagi hari .. heee.. Tqqq...

Azney Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

axia nie kire upgrade kelisa.

zarulfarhana berkata... [Reply to comment]

Design dia cantik juga

yong norliza berkata... [Reply to comment]

proton IRIZ tak tertarik ke abg ben :D

Asha Lya berkata... [Reply to comment]

Saingan Proton iriz

Anira Abdul berkata... [Reply to comment]

cantik mmg cantik design dia...klu warna merah mcm tu lagi ang...i like! Tp betul kata abg ben...klu dapat duit terpijak mesti best. Order Axia 1!! :)

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

daya tarikan dr segi kaler kot. striking2!

izzeyda berkata... [Reply to comment]

itulah tengok macam berkenan juga..apapun kena tengok dulu komen-komen pengguna yang dah beli..

AnAk dEneSor berkata... [Reply to comment]

ala abg ben nie tau tau je kite nak beli axia..oke la abg ben..perodua oke la better gak kete nye..hihi

Zaqiyah berkata... [Reply to comment]

Yaa..btol tu.sbb dia cc mcm klisa

Mardiah Diana berkata... [Reply to comment]

Comel kereta model baru keluaran perodua ni...

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

beli abg ben.. hehe nti myvi tu bg kat lisa :P

Adikchiek berkata... [Reply to comment]

Minat memang minat..tapi kena tahan hati la...budjet tak de...ari tu sye dah kemaruk nak beli axia ni, tapi bila dicongak2 balik..sye belum mampu nak beli Kereta baru ni..pakai je la kancil 660 nie...:-)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI