Perodua Axia menarik minat aku !

 

Menarik !




Sebelum ni aku tak terpikat pun .. Malas nak amik tau bab bab automobil ni.. hehehe.. Yelah , kereta dahh ada .. kenapa nak sibuk cari kereta lain kan ? Tapi ikutkan perancangan , nak jugak  guna kereta kecik satu.. Yelah , kereta  sekarang ni .. ke hulu ke hilir  dengan 'dia ' jer.. Mana leh tahan kan ? Ni baru masuk setahun dah , 60 ribu KM ! Haa... Giler kan ? 

Axia ni  .. kalau tengok harga pon baru RM30K .. murah la kan ? Cuma satu part jer .. Hurmm... Part apa ??? Rasa rasa ? Heeee... Ketahanan badan kereta ni .. Oh , tolonglah jangan kata .. " Dah murah , nak expect apa kan ? ".  Apasal ? Kalau murah , maka aspek keselamatan pon kasi yang 'murah' gak ?

Hurmm.. Tengok la .. nak beli ke tak .. Dapat duit terpijak , boleh la kan ? Hehehehe.. Terpijak ajaaa skang ni !

17 ulasan:

  1. Kami pun terpaksa beli axia ni sbb isteri kerja jauh jadi kerisauan pula tiada kereta di rumah saat kecemasan.
    Kesian anak-anak juga berpanas berhujan nak ambil mereka dr rumah pengasuh.

    BalasPadam
  2. assalammualaikum..
    abg ben..axia tue...perodua lah..
    bkn proton...hihihi...:)

    BalasPadam
  3. @ain sudin hehe.. dah betulkan.. Terima kasih.. mamai di pagi hari..

    BalasPadam
  4. @Nadia Havez yup.. mabuk di pagi hari .. heee.. Tqqq...

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Yaa..btol tu.sbb dia cc mcm klisa

      Padam
  6. proton IRIZ tak tertarik ke abg ben :D

    BalasPadam
  7. cantik mmg cantik design dia...klu warna merah mcm tu lagi ang...i like! Tp betul kata abg ben...klu dapat duit terpijak mesti best. Order Axia 1!! :)

    BalasPadam
  8. daya tarikan dr segi kaler kot. striking2!

    BalasPadam
  9. itulah tengok macam berkenan juga..apapun kena tengok dulu komen-komen pengguna yang dah beli..

    BalasPadam
  10. ala abg ben nie tau tau je kite nak beli axia..oke la abg ben..perodua oke la better gak kete nye..hihi

    BalasPadam
  11. Comel kereta model baru keluaran perodua ni...

    BalasPadam
  12. beli abg ben.. hehe nti myvi tu bg kat lisa :P

    BalasPadam
  13. Minat memang minat..tapi kena tahan hati la...budjet tak de...ari tu sye dah kemaruk nak beli axia ni, tapi bila dicongak2 balik..sye belum mampu nak beli Kereta baru ni..pakai je la kancil 660 nie...:-)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009