Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 2 September 2014

Satu hari yang cukup stress !

 

Gatal mulut sangat ! Haaa.. Konon tak mencabar sangat .. Haaa.. Kononnya sebelah pagi , dua dua ni baik jer.. Tak susah nak jaga diorang .. huhuhu..

Photo: Perghh..tajam..

Photo: Aku keliru.. Mana satu adik ???

Pagi best ! Masing masing dok blur lagi.. Tapi selepas jam 2 petang , segalanya bermula.. Qhaliff ok lagi.. Zahra tuuuu .. Perghhh.. Nak suruh dukung jer ! Tak kasi letak.. Bila letak , dia punya teriak serupa macam .. hurmm.. naik merah mata dia.. Ngantuk punya hal !

Photo

Rasanya sebab 3 hari cuti.. diorang dah biasa kembali ngan mak dia.. tetiba ari ni , mak diorang tiada ! Ahaaa.. gi kerja laa.. Mau tak meraung sorang sorang .. termasuk aku ! Huhuhu.. Stress siot !! Kalau ada yang ‘terlupa dunia’ , mmg naya la anak kecil dia .. Hurmm..

7 komen :

mama 3farhanah berkata... [Reply to comment]

Kena banyak bersabar jaga anak-anak kecik ni..insyaallah bila diorg dh besar nanti, akan senangkan kita kelak.

yaya_flanella berkata... [Reply to comment]

Zahra nak manja dgn daddy selalu ye syg..hee

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

Comel nye baby zahra... abg qhaliff jage adik ye

sumysya berkata... [Reply to comment]

zahra nak bermanja la tu...

Fiza Rahman berkata... [Reply to comment]

Bertabah lah BA. Kalau zahra nak berdukung, cer try babywearing.

thisni3zahata berkata... [Reply to comment]

Suka gambo yg 1st tu..hoho

usna berkata... [Reply to comment]

Comelnyeee zahraa

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI