Satu hari yang cukup stress !

 

Gatal mulut sangat ! Haaa.. Konon tak mencabar sangat .. Haaa.. Kononnya sebelah pagi , dua dua ni baik jer.. Tak susah nak jaga diorang .. huhuhu..

Photo: Perghh..tajam..

Photo: Aku keliru.. Mana satu adik ???

Pagi best ! Masing masing dok blur lagi.. Tapi selepas jam 2 petang , segalanya bermula.. Qhaliff ok lagi.. Zahra tuuuu .. Perghhh.. Nak suruh dukung jer ! Tak kasi letak.. Bila letak , dia punya teriak serupa macam .. hurmm.. naik merah mata dia.. Ngantuk punya hal !

Photo

Rasanya sebab 3 hari cuti.. diorang dah biasa kembali ngan mak dia.. tetiba ari ni , mak diorang tiada ! Ahaaa.. gi kerja laa.. Mau tak meraung sorang sorang .. termasuk aku ! Huhuhu.. Stress siot !! Kalau ada yang ‘terlupa dunia’ , mmg naya la anak kecil dia .. Hurmm..

7 ulasan:

  1. Kena banyak bersabar jaga anak-anak kecik ni..insyaallah bila diorg dh besar nanti, akan senangkan kita kelak.

    BalasPadam
  2. Zahra nak manja dgn daddy selalu ye syg..hee

    BalasPadam
  3. Comel nye baby zahra... abg qhaliff jage adik ye

    BalasPadam
  4. Bertabah lah BA. Kalau zahra nak berdukung, cer try babywearing.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.