Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 28 September 2014

Zahra tertekan dengan abangnya ?

Hahahaha.. Muka seolah berkata ..


“ Aku nak tidur pon payahhhh… apalah dosa aku diganggu tidur aku gini ? Aku nak tidur je ponnnn .. “

Yang si abang .. kebosanan.. Maka diciptalah pelbagai mainan.. Antaranya , selimut jadi raksasa.. dan dia jadi ultraman .. Dan dalam bakul tu , tak tercapai dek akal aku apa dia punya anganan .. Dulu masa aku buat gitu , aku angan jadi kura kura .. Dia ? Aku tak tau.. Hurmm ..



Ada sebarang idea apa yang dia main tu ??

6 komen :

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

sama la cm ank ida..yg bestnya kdg2 dok tgk citer kartun..die duduk dlm tu siap minum susu lgi..hehehe..dok main kapal2 agknye

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

kesiannya qhalif..bosan. hehe meh men ng lisa :P

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Tu nak jadi robocop..hahaha

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

hahahah.... baru nak komen robocop... sis nadia dah habaq dulu dah... maknanya nak jadi robocop lettew bambeng...

Ar Eirza Japar berkata... [Reply to comment]

anak sy pun suke sgt men bakul...huhuuhu

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

Sama mcm ank2 akak. suka sgt dgn bakul. Segala2nya dgn bakul. sabar je la.. :D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI