Zahra tertekan dengan abangnya ?

Hahahaha.. Muka seolah berkata ..


“ Aku nak tidur pon payahhhh… apalah dosa aku diganggu tidur aku gini ? Aku nak tidur je ponnnn .. “

Yang si abang .. kebosanan.. Maka diciptalah pelbagai mainan.. Antaranya , selimut jadi raksasa.. dan dia jadi ultraman .. Dan dalam bakul tu , tak tercapai dek akal aku apa dia punya anganan .. Dulu masa aku buat gitu , aku angan jadi kura kura .. Dia ? Aku tak tau.. Hurmm ..



Ada sebarang idea apa yang dia main tu ??

6 ulasan:

  1. sama la cm ank ida..yg bestnya kdg2 dok tgk citer kartun..die duduk dlm tu siap minum susu lgi..hehehe..dok main kapal2 agknye

    BalasPadam
  2. kesiannya qhalif..bosan. hehe meh men ng lisa :P

    BalasPadam
  3. hahahah.... baru nak komen robocop... sis nadia dah habaq dulu dah... maknanya nak jadi robocop lettew bambeng...

    BalasPadam
  4. anak sy pun suke sgt men bakul...huhuuhu

    BalasPadam
  5. Sama mcm ank2 akak. suka sgt dgn bakul. Segala2nya dgn bakul. sabar je la.. :D

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009