Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 22 Disember 2014

Antara tanggungjawab dengan .. tanggungjawab !

 

Adusss ! Isnin kembali lagi.. Lamanya nak Sabtu ! Huhuh.. Kenapa ? Terus terang aku bagitau , tanggungjawab aku semakin mencabar ! Yang paling utama , dua orang ni .. Yang kecik , dah mula merangkak dan nak ‘makan’ apa saja termasuk laptop aku !

Yang si abang lak , suka amik handphone aku dan layan youtube .Kalau nak amik balik , dia bantai teriak satu rumah ! Bagi hp dia sendiri , tak naaakkk ! Nak aku punya jugak… Adehhh..

Kadang kadang rasa , mereka yang bekerja di pejabat tu beruntung.. Anak anak hantar ke taska , pengasuh.. Pastu hanya perlu fikir pasal kerja hingga petang menjelang.. Tak macam aku , aku kena cari idea untuk update blog  , anak anak dan anak buah pada masa sama !

 

Kadang kadang rasa nak bersara terus dari dunia blog dan tumpukan perhatian pada anak anak .. Takde la stress macam sekarang ni.. Hurm…

Bukan mengeluh.. sekadar bagitau korang.. Apa apa kerja pon , pasti akan ada tekanan .. Tapi aku tetap bangga depan pencapaian aku sekarang ! Alhamdulillah .. Aku tak sangka aku dah melakukannya !

5 komen :

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

tapi seronok juga kan sebab anak2 membesar depan mata

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

tapi seronok juga kan sebab anak2 membesar depan mata

afeb pilah berkata... [Reply to comment]

keep it up abg ben!

Syasya Harun berkata... [Reply to comment]

tolong jgn bersara lagi abg ben....huhuhu...nnt rindu nak tgk Qaliff n zahra yang comei itu....

mama amir berkata... [Reply to comment]

bersabarlah yer abang ben...setiap pekerjaan ada cabaran dan dugaannya...kuatkan semangat k...^_^

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI