Sayu tengok Qhaliff ..

by - Disember 09, 2014

 

Seharian dia dan Zahra ditinggalkan ! Tu pun bukan sebab suka suka aku nak tinggalkan dia .. kerja punya pasal ! Cari rezeki .. hurm.. Sampai je rumah , malam tadi .. terus aku ajak dia keluar gi Mesra Petronas. Dia nak aiskrim. Huhuh..

Dari rumah mak aku , ke Petronas tu ada la dalam 10 minit jalan kaki berlenggang kangkung. Kalau laju jalan , kejap je la.. Dia berjalan berpimpinan tangan dengan aku. Terasa sayu je di hati aku.. Besar dah dia.. Sambil berjalan , mulut dia membebel bercakap.. Tanya itu ini kat aku ..

Sampai je Mesra .. dia terus tuju ke peti aiskrim.. Amik apa yang dia nak termasuk untuk sepupu dia.. Pastu dia letak atas meja kaunter cashier. Tunggu aku bayar dan dia amik.. Berjalan keluar..

“ Meh daddy bawak.. “.

“ Tak nak.. “. Pantas je jawab. Aku cuba amik , dia tak kasi !

Hahahaha .. Bersungguh la bawak sendiri sampai ke rumah ..

Sampai je rumah , abis dia gegar sepupu dia yang dah nak tidur tu.. Pakat pakat la bangun nak makan.. kena sergah ngan nenek diorang , terus kensel makan kecuali Qhaliff ! Lesen dia besar.. bapak dia kasi makan ! Hahahaha…

Esok.. kena tinggal lagi ! Hurmm..

You May Also Like

1 comments

  1. ...bila kita dah attach sangat dengan anak2 - memang gitu la perasaannya ... esp si bapa - paling anak2 nanti kan bila si bapa pulang kerja ... nak ambil hati bawa pi 7/11 beli le apa yang berkenan ...

    BalasPadam