Setia tunggu daddy balik ! - BEN ASHAARI

Setia tunggu daddy balik !

 

Abis tengok The Hobbit , aku balik rumah terus .. Sampai je rumah , aku tengok ruang tamu berselerak.. tv tak dimatikan .. Hurm.. Sapa yang tengok ?

Aku masuk ke dalam bilik.. nampak Qhaliff tersengih sengih.. Zahra dan wife dah tidur ! Huhhh.. Tunggu aku la tuuuu .. Terus dia keluar senyum senyum..

“ Baaa.. baaa.. Zahraaa ..Zahraaa .. “.

Ada la tu dia nak mengadu kat aku. Tiba tiba wife jaga.. Bagitau Zahra yang kasi sepah kat ruang tamu tu.. Hahahaha.. Amboiiii ! Pandai dah ngaduuuuu ..

Pastu lepak ngan dia jap kat ruang tamu.. Aku bukak Ceria .. Dia tengok Ultraman dan terus terlena kat situ gak.. Hurmmm…

Qhaliff rapat ngan aku.. Zahra , pantang tengok muka mak dia ! Kalau nampak , confirm teriak !! Hurmmm… Ni dah terbalik.. Biasa orang kata , anak perempuan rapat ngan ayah..

Sian tengok Qhaliff.. Setia nanti daddy balik.. Walhal keluar jap jer.. Dah rasuah dah dia sebelum keluar.. Tercari gak rupanya .. Hurmm..

8 ulasan:

  1. anak daddy laa katakan.. hehehe makin bijak Qhaliff ya..

    BalasPadam
  2. Sebak ketat dada ni membacanya..

    BalasPadam
  3. bagusnya qhaliff..still tunggu ayah nya

    BalasPadam
  4. goooooood booooooy, Qhaliff... :)

    ainniah.com

    BalasPadam
  5. kalau anak, mana2 pon nampak mak die nak teriak..lagi laa kalau bf.. hadooiii..susah nak letak

    BalasPadam
  6. siap rahsua yew abg ben ,. ,. haha

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.