Berjimat di Rasa , Alamanda !

by - Disember 13, 2014

 

image

Kalau di Alamanda , tercari tempat makan yang .. hurm… mampu bayar la.. Nak kata murah tu , tak la jugak kan ? Nak kata mahal tu , menipu benar lak.. Mampu la bayar bagi mereka yang berduit tu.. Yang takde duit tu , lain kes yer ..

Banyak pilihan makanan yang menarik tapi kalau nak enjoy makan , jangan gi ari cuti atau hujung minggu.. ramai orang dan nak makan pon tak seronok sangat .. Kena makan laju laju.. Hahaha.. Lain la kita hati kering ..

“ Suka hati aku laaaa .. sapa cepat dia dapat ! Gi cari meja lain ! Toksah tengok tengok aku aihhh.. “.

Tapi aku bukan jenis gitu.. huhu… 

Oh ya, aku syorkan try makan di Penang kalau makan di Rasa , Alamanda.. hehehe .. Sedap gak mee goreng dia ..

You May Also Like

4 comments