Boy ke Girl ? - BEN ASHAARI

Boy ke Girl ?

 

Soalan yang sering aku terima bila orang tertarik dengan Qhaliff ..

“ Boy ke ? Ingat girl tadi.. “.

Pastinya soalan begitu akan diajukan bila Qhaliff tersengih pada mereka .. Mesra alam gitu ! Berbanding adiknya , payah giler nak dapat senyuman ! Puas jadi ‘badut’ baru nak sengih..

Biasanya mereka akan tertarik dengan rambut Qhaliff .. Muka lembut Qhaliff ( dapat dari aku tuu ) , menambahkan pertanyaan di benak mereka .. Heheheh ..  ( Takde pulak orang tanya aku ni laki ke perempuan.. Hurm.. ).

Panjang rambut Qhaliff ? Tak nak potong ke ???? Ada yang tanya gitu.. Hurm.. Biar la dulu .. Nanti nak layer kan.. nak wat cam..

Boleh ? Hahahaha … Yelah , bapak nak buat.. tak leh dah.. Dah senja.. Anak je la sebagai gantinya.. Hahahaha ..

Takde la.. Qhaliff tak nak gunting rambut. Dia suka main rambut dia yang panjang tu.. huhu…

4 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.