Wujudkah gaya fesyen rambut Qhaliff ??

by - Disember 11, 2014

 

Aku pon tak tau sebenarnya tapi .. rupa rupanya , ada haa !!

Terkedu gak aku bila rambut Qhaliff tersenarai di kalangan rambut kanak kanak yang cute .. hahahaha .. Bukan apa , ada yang kata rambut dia cam pakai kopiah , pakai helmet la bagai.. Tapi sebenarnya kalau diletak minyak dan sisir elok elok , Brad Pitt pon mai mintak tandatangan ! Haaa .. Kacak gitu ! Aku sendiri nak rambut cam ni !!! Hahahaha ..

Gunting ? Hurm.. gunting la kalau boleh ? Hahahah.. Baru pegang gunting , dia dah guling guling atas lantai ! Sebelum tu dia berusaha dengan menahan tangan aku ni !! Adeh..

Zahra ?? Hahahahhaaa… Tak tau laaaa aku.. Pening tengok rambut diorang !

You May Also Like

7 comments

  1. hehe mmg betul2 cute rambut qhaliff. comel sangat :)

    BalasPadam
  2. whoaaaa... sebijik sama la....

    BalasPadam
  3. zumal pun nak minta tandatangan Qhaliff gak ^-^

    BalasPadam
  4. hehehe...gayanye ada pada no 6...agak sama gaya tersebut

    BalasPadam
  5. Berapa umur Qhaliff ni Ben?huhu

    BalasPadam
  6. hehehe.. harap nanti dia ok laa kalau nak potong rambut..

    BalasPadam