Bila dah terniat !

by - Disember 22, 2014

 

Cara aku.. Kalau dah terniat nak melakukan sesuatu , aku tak suka nak tangguhkan.. Syaitan kuat mengoda untuk menghalang aku dari melaksanakan niat tu andai aku tangguhkan ! Hurmmm …

Kadang kadan ada kawan bercerita mengenai niatnya untuk membantu atau melakukan sesuatu kebaikan tetapi .. “ Nanti dulu la.. “..

Komik Abu Nuwas yang aku baca semalam , buat aku tersenyum ..

Kan ?  Hehehehe.. Ramai terlupa part ni.. Sebab tu aku tak suka bertangguh !

You May Also Like

5 comments

  1. betul2... benda baik slalu syaitan akan hasut tangguh dulu....lama2 kita trlupa

    BalasPadam
  2. insap sekejap! errr.. sekejap?

    BalasPadam
  3. Oppssss...terkena...br je melaluinya setgh jam td...

    BalasPadam
  4. samalah mmg x suka bertangguh... dlm suma perkara kalau boleh selesai.. kita selesaikan segera

    BalasPadam
  5. betol jugak tu . moga lepas ni dah tak tangguh tangguh niat

    BalasPadam