Bila dah terniat ! - BEN ASHAARI

Bila dah terniat !

 

Cara aku.. Kalau dah terniat nak melakukan sesuatu , aku tak suka nak tangguhkan.. Syaitan kuat mengoda untuk menghalang aku dari melaksanakan niat tu andai aku tangguhkan ! Hurmmm …

Kadang kadan ada kawan bercerita mengenai niatnya untuk membantu atau melakukan sesuatu kebaikan tetapi .. “ Nanti dulu la.. “..

Komik Abu Nuwas yang aku baca semalam , buat aku tersenyum ..

Kan ?  Hehehehe.. Ramai terlupa part ni.. Sebab tu aku tak suka bertangguh !

5 ulasan:

  1. betul2... benda baik slalu syaitan akan hasut tangguh dulu....lama2 kita trlupa

    BalasPadam
  2. insap sekejap! errr.. sekejap?

    BalasPadam
  3. Oppssss...terkena...br je melaluinya setgh jam td...

    BalasPadam
  4. samalah mmg x suka bertangguh... dlm suma perkara kalau boleh selesai.. kita selesaikan segera

    BalasPadam
  5. betol jugak tu . moga lepas ni dah tak tangguh tangguh niat

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.