Kegembiraan anak , kegembiraan ayahnya jua ! - BEN ASHAARI

Kegembiraan anak , kegembiraan ayahnya jua !

 

Rezeki hari ni .. Bila diberitahu mengenainya , terus terbayang wajah anak anak tersayang. Tapi sayangnya , Zahra belum reti nak main sangat.. Maka kelebihan berpihak pada abangnya !

Kali pertama aku belikan dia robot yang besar ! Kenapa robot ? Dulu daddy nak dapat mainan robot , payah ! Atuk kamu terpaksa berjimat cermat untuk membesarkan 4 orang anaknya ! Daddy mengerti..

So daddy beli robot ni .. sebenarnya daddy yang nak main terutama bila Qhaliff tidur  ! Heheheheh..  Gurau jer ..

Sewaktu aku bagi mainan ni , ianya berbalut.. Saja nak kasi dia suprise !!

Suka tengok muka dia sewaktu dia koyakkan bungkusan hadiah ni.. Heehehe.. Part dia teruja , tak leh blah ! Hahahaha.. Pelakon sungguh ..

Nak tonton video tu ? Klik SINI ..  Yang pastinya , aku dah tau camana rasanya bila anak menjerit kegembiraan bila lulus UPSR ! Hehehe..

2 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.