Kawasan Rehat dan Rawat , kawasan larangan merokok !

by - Disember 12, 2014

 

Sayangnya .. ada jugak tak paham paham !!

Masih ada jugak yang merokok di tempat makan ! Kalau tak letak banner ni sekali pon , akal letak mana ??? Takkan la tak reti nak pikir kot ? Pikir tekak sendiri ??

Satu lagi.. Kalau nampak laa kawan kawan bawak anak kecil mai  borak borak sebentar , apa kata mereka yang sedang merokok tu , padamkan rokok tu sekejap.. Kang kalau kawan tu patah balik , tak jadi mai sembang.. awak terasa lak kan ? Maka , cuba berfikiran matang skit .. Padamkan kejap ! Ke kalau padam , nyawa terputus terus ?

Belajar tinggi dah .. tapi bab rokok , failed !!

You May Also Like

4 comments

  1. meeokoklah ditempat lain tanpa mengganggu kesihatan keluarga..

    kesihatan yg baik keluarga yg sihat

    BalasPadam
  2. betul tu abg ben. kadang tak paham, kenapa benda alah tu juga yang nak di sedut.

    BalasPadam
  3. Aku dah lama bhenti merokok, skrg ni bila nampak org merokok rasa nak lempang je..susah sgt ke nak bhenti? tak pon..hmmm.

    BalasPadam
  4. Buatlah banner besar mana sekalipun,buatlah undang-undang sehebat mana pun, kalau takde penguatkuasaan sampah juga jadinya.

    BalasPadam