Daddy cuak 5 minit !

by - Disember 19, 2014

 

Dia ajak mandi .. Naik bilik atas ! Dia suka mandi situ sebab ada air panas dan keluasan tandas. Seperti biasa , dia akan main air dulu.. Dan tiba tiba dia menjerit ..

“ Sakit , sakit… “ ..

Terus dia masuk ke tempat air pancut .. Aku pelik laa .. Terus cepat tengok badan dia ! Hurmm… Ada merah merah kat belakang badan dia .. Terus basuh badan dia dan bawak dia keluar dari situ ..

Aku risau gak sebab pada masa sama aku curahkan clorox dalam jamban.. Nak basuh jamban.. Takkan kena kat dia ? Jauh tuuuu jarak aku ngan Qhaliff !

Di bawah , aku mintak wife tengokkan badan dia .. Ada 3 tanda merah !

“ Haih.. ni gigitan nyamuk la.. “.

Aik ???? Takkan nyamuk serang dia serentak ! 4 gigitan tuuuu bila aku periksa semula . Terus aku bubuh ubat .. Dan tak lama kemudian , surut dah gigitan tu.. Lega aku… Huhhhhh..

Terus aku naik ke atas .. masuk toilet dan sembur racun nyamuk ! Amik kauuuu !!

Di bawah , Qhaliff tenang jer.. Aiyokkkk !! Aku cuak lebihh ..

You May Also Like

3 comments

  1. kalau ida pun cuak..tapi think postive insyaallah xde pe2..nyamuk tu sj nk bg wt suspen je

    BalasPadam
  2. hehehe.. yelah kita nih cepat cuak kalau apa2 jadi kat anak.. nasib tak de apa kan..

    BalasPadam