Bila Qhaliff tak nak makan !

 

Cari je drumstik , bagi kat dia ! Confirm dia akan makan.. cuma .. Nak tunggu dia abiskan , entah bila laaa ! Ke hulu ke hilir dengan ayam dia tuu ! Hishh..

Kalau sepupu sepupu dia ada , dia akan join sama makan ! Masa ni , bagi la apa pun .. dia akan makan ! Hurmm….. Tak kisah la.. janji makan , kan ?

7 ulasan:

  1. betul tuh, budak2 kalau ada ramai2 seronok berebut makan.. bagi jelah apa yang dia nak makan Ben, asalkan Qhaliff makan..

    BalasPadam
  2. macam upin ipin dah Qhalif. hehe

    BalasPadam
  3. wahhh suka drumstick...kena beli drumstick banyak-banyaklah ni...

    BalasPadam
  4. ala . . . lmbt la nnt nak besar kalau makan main2 qhaliff :/

    BalasPadam
  5. senang hati tengok anak senang makan.. kalau kena paksa pon x nak makan, adehh...nangisss

    BalasPadam
  6. nabila pun suka drumstik ni...tapi sat ja dia makan...hehe...
    anak akak jenis pantang nampak benda makan...
    cuma pada kebanyakan masa kita pastikan makanan yang diambil tu memberikan khasiat yang secukupnya.

    BalasPadam
  7. budak2 memang itulah makanannye, drumstik, ayam goreng, drumstik, ayam goreng haha

    Anak adaa pulak jenis tak reti berhenti makan, baru 5 tahun tapi portion makan lebih dari kita ni..mcm2..yg xnk makan pon ade, yang terlebih makan mcm ni pon ade tau

    www.adaa-inspiration.com

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.