Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 31 Disember 2014

Gembira dengan perkembangan Qhaliff !

 

Satu demi satu dia mula tunjuk perkembangan dia .. Esok , masuk dah usia dia 3 tahun walaupun tak cukup bulan lagi.. Tapi yang pasti , aku amat gembira melihat perkembangan dia .. Dari usia sehari hinggalah 3 tahun , aku melihat dengan mata kepala aku sendiri ! Satu pengalaman yang sukar dibeli ..

Dan hari ni , dia pegang raket badminton ! Hahaha.. Pasni leh la main dengan daddy depan rumah !

image

Aku belum bercadang nak hantar dia ke taska lagi sebab sekarang ni dia sedang menerima pelbagai input yang ada di depan dia ..Sebaiknya aku dan wife akan cuba didik dia terlebih dahulu… Dan paling penting , aku nak dia membesar disamping adiknya dan nak mereka rapat ! Kang dah gi sekolah , abang dia jadi matang sangat lak.. tak nak main dengan adik dia.. uhuhu…

2 komen :

SalinaJohari berkata... [Reply to comment]

Dia akan jadi lebih rapat bila dah sekolah nanti ngan adik..adik..dan adik dia..percayalahhhhhh....hehehhe

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

time flies kata omputih.. bile mase dah b'terbangan, mmg payah nak kutip satu2. appreciate what we've..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI