Jangan sesekali cuti dari jaga anak !

 

Jumaat , Sabtu , Ahad.. 3 hari wife ada … aku agak relaks sedikit .. Kesannya ? Bila kena jaga semua dua dua buah hati aku ni , aku jadi macam agak .. hurmm.. sian diorang !

Tetapi bila masuk hari ni , aku kembali relaks.. Hurmm.. Cuti terlalu lama dari menjaga anak boleh membuatkan aku hilang ‘step’ jaga anak.. Terus ke laut mood !

Hari ni.. aku ok ! Aku slow slow handle Zahra dan Qhaliff kembali.. Dah rasa seronok balik .. hehehe ..

Jangan sesekali handle anak kecil dalam keadaan stress ! Mintak wife atau suami sekalian , pastikan emosi pasangan anda dalam keadaan stabil sebelum meninggalkan mereka di rumah atau pun pengasuh anda ..

3 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009