Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 12 Disember 2014

Kawasan Rehat dan Rawat , kawasan larangan merokok !

 

Sayangnya .. ada jugak tak paham paham !!

Masih ada jugak yang merokok di tempat makan ! Kalau tak letak banner ni sekali pon , akal letak mana ??? Takkan la tak reti nak pikir kot ? Pikir tekak sendiri ??

Satu lagi.. Kalau nampak laa kawan kawan bawak anak kecil mai  borak borak sebentar , apa kata mereka yang sedang merokok tu , padamkan rokok tu sekejap.. Kang kalau kawan tu patah balik , tak jadi mai sembang.. awak terasa lak kan ? Maka , cuba berfikiran matang skit .. Padamkan kejap ! Ke kalau padam , nyawa terputus terus ?

Belajar tinggi dah .. tapi bab rokok , failed !!

4 komen :

Nur Misnan berkata... [Reply to comment]

meeokoklah ditempat lain tanpa mengganggu kesihatan keluarga..

kesihatan yg baik keluarga yg sihat

Mrs Yatie berkata... [Reply to comment]

betul tu abg ben. kadang tak paham, kenapa benda alah tu juga yang nak di sedut.

Elih J. berkata... [Reply to comment]

Aku dah lama bhenti merokok, skrg ni bila nampak org merokok rasa nak lempang je..susah sgt ke nak bhenti? tak pon..hmmm.

KHAIRUL AMRAN berkata... [Reply to comment]

Buatlah banner besar mana sekalipun,buatlah undang-undang sehebat mana pun, kalau takde penguatkuasaan sampah juga jadinya.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI