Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 20 Disember 2014

Kegembiraan anak , kegembiraan ayahnya jua !

 

Rezeki hari ni .. Bila diberitahu mengenainya , terus terbayang wajah anak anak tersayang. Tapi sayangnya , Zahra belum reti nak main sangat.. Maka kelebihan berpihak pada abangnya !

Kali pertama aku belikan dia robot yang besar ! Kenapa robot ? Dulu daddy nak dapat mainan robot , payah ! Atuk kamu terpaksa berjimat cermat untuk membesarkan 4 orang anaknya ! Daddy mengerti..

So daddy beli robot ni .. sebenarnya daddy yang nak main terutama bila Qhaliff tidur  ! Heheheheh..  Gurau jer ..

Sewaktu aku bagi mainan ni , ianya berbalut.. Saja nak kasi dia suprise !!

Suka tengok muka dia sewaktu dia koyakkan bungkusan hadiah ni.. Heehehe.. Part dia teruja , tak leh blah ! Hahahaha.. Pelakon sungguh ..

Nak tonton video tu ? Klik SINI ..  Yang pastinya , aku dah tau camana rasanya bila anak menjerit kegembiraan bila lulus UPSR ! Hehehe..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI