Sesuai untuk anak kita kah ?

 

Qhaliff memang suka kalau aku buat gini bila berjalan di mall atau beriadah di petang hari ! Bukan nak sangat tapi kalau aku biar dia berjalan sendirian , mau pengsan aku dibuatnya !! Kenapa ? Perghhh… lari sana sini pastu panjat sana sini.. haaaa … Kalau kat mall , mmg bahaya la kan ? Nak tak nak , aku kena letakkan dia atas bahu ..

Photo

Tercari gak mana nak beli menda ni .. Macam cool lak kan ? Hahahaha…  Tapi .. Hurm.. ada jugak karang  ‘insan prihatin’ bagi dalil dalil dari pakar kanak kanak !

Zaman ni , ramai pakar tak bertauliah.. Kenapa ? Hehehe.. Sebab diorang ‘berniaga’ !

5 ulasan:

  1. Memang pun..buat salah..tak buat salah..

    BalasPadam
  2. Tapi arwah mak akak marah kalau buat macam ni... mmmm terpulang pada individu

    BalasPadam
  3. Haaaa try beli bro tp aku rs xlame qhalif nak duk atas 2 heee ...btw smart woooo gambar

    BalasPadam
  4. i think u should get one too for qhaliff

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009