Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 1 Disember 2014

Sesuai untuk anak kita kah ?

 

Qhaliff memang suka kalau aku buat gini bila berjalan di mall atau beriadah di petang hari ! Bukan nak sangat tapi kalau aku biar dia berjalan sendirian , mau pengsan aku dibuatnya !! Kenapa ? Perghhh… lari sana sini pastu panjat sana sini.. haaaa … Kalau kat mall , mmg bahaya la kan ? Nak tak nak , aku kena letakkan dia atas bahu ..

Photo

Tercari gak mana nak beli menda ni .. Macam cool lak kan ? Hahahaha…  Tapi .. Hurm.. ada jugak karang  ‘insan prihatin’ bagi dalil dalil dari pakar kanak kanak !

Zaman ni , ramai pakar tak bertauliah.. Kenapa ? Hehehe.. Sebab diorang ‘berniaga’ !

5 komen :

acik watie berkata... [Reply to comment]

Memang pun..buat salah..tak buat salah..

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

Tapi arwah mak akak marah kalau buat macam ni... mmmm terpulang pada individu

KyLe RiL berkata... [Reply to comment]

Haaaa try beli bro tp aku rs xlame qhalif nak duk atas 2 heee ...btw smart woooo gambar

Nurfaezah Abdullah berkata... [Reply to comment]

i think u should get one too for qhaliff

Anisah rahim berkata... [Reply to comment]

Sweetnya Qhaliff buat pose ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI