‘Setiap Tilam Ada Kisahnya’ oleh Dunlopillo

by - Sabtu, Disember 20, 2014

 

Teringat masa awal awal dulu kawin.. Masa nak beli tilam , tanpa pikir panjang , aku dan wife , amik tilam yang murah harganya.. Asalkan dapat tidur !

Setelah beberapa bulan, mula terasa sakit sakit badan. Terasa kepenatan di pejabat.. Awalnya tak tau apa punca. Setelah diselidiki , rupanya gara gara tilam ! Tidur yang tidak puas , atau sakit sengal sengal badan antara punyanya ialah tidur di tilam yang tidak bermutu !

Pentingnya tidur yang sempurna untuk memulakan hari yang gembira ! Tidur itu rehat.. Jika tidak dapat rehat dengan betul , maka mood seharian akan terganggu , kan !

Oleh itu , Dunlopillo adalah pilihan tepat untuk aku ubah gaya hidup aku ! Kenapa aku pilih Dunlopillo ? Sebab mak aku guna dah bertahun tilam tu. Setiap kali aku gi rumah dia , aku akan dapat tidur yang cukup nyenyak ! Bila jaga dari tidur , aku cukup segar ! Hurmm ..

Untuk itu , aku merancang membeli tilam baru nanti ! Pastinya pilihan aku adalah Dunlopillo ! Dan yang paling penting , untuk pastikan kedua anak aku dan isteri dapat tidur yang sempurna !

Ahaa.. Korang tentu ada cerita mengenai tilam korang kan ? Ok.. Sebelum tu , apa kata korang join kempen ‘Setiap Tilam Ada Kisahnya’ oleh Dunlopillo ni.. Mana la tau rezeki boleh menang hadiah vaucher RM500 dari Dunlopillo ni ..

Tak susah pon nak join .. Apa yang perlu dibuat ?

  1. Korang hanya perlu amik gambar unik dan menarik bg mengambarkan ‘ Setiap Tilam Ada Kisahnya ‘.
  2. Kemudian upload gambar tu di bahagian komen , di  https://www.facebook.com/dunlopilloworld dengan hastag , #MyDunlopilloMoments.
  3. Pemenang akan ditentukan dengan jumlah LIKES tertinggi .

Tarikh tutup , 25hb Disember 2014. Pemenang akan diumumkan antara 30hb Disember 2014 hingga 11hb Januari 2015.

Untuk maklumat lebih lanjut , boleh ke fan page DUNLOPILLO.  Tunggu apa lagi ? Ni la masanya nak selfie puas puas ! Hehehehe …

You May Also Like

1 comments