Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 15 Jun 2015

Tepi sikit !!

 

Di Sunway Lagoon semalam.. Dia dah pandai dah ! Hahahah.. Dia tau daddy dia tak larat nak dukung dia skang ni.. Tau apa dia buat ? Dia gi kat stroller adik dia.. dia tolak kaki adik dia skit..

“ Tepi skit… “.

image

Perghhh… ni la hasilnya bila sel sel otak bersambung ! Terkejut gak tengok tindakan dia tu.. Mana dia belajar ? Huhuhu…

Dan di rumah tadi , ada la aku suruh Qhaliff jaga adik dia.. Zahra berjalan ke dapur.. Cepat cepat dia kejar dan dukung Zahra kembali.. Huhuh.. Pastu dia bersuara..

“ Huh.. penatnyaaa.. “. Sambil dia lap peluh kat dahi dia yang tak berpeluh tu ! Huhhhhhh….

3 komen :

mas saari berkata... [Reply to comment]

comel jer.. pandai jaga adik

adk dayah berkata... [Reply to comment]

comey la hai abang qhalif hehe

NurHafiza Fadzil berkata... [Reply to comment]

Haha. Qhaliff ni comel sungguh.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI