Mudahkan urusan dengan GrabCar !

 

Bulan Ogos adalah Bulan Kemerdekaan. Ada banyak acara dibuat pada bulan ni.. Dan aku tertarik nak pergi salah satunya di Tasik Perdana, hari ini setelah terlihat rakan blogger update di blognya.

Persoalannya.. camana aku nak ke sana tanpa mengeluarkan setitik peluh ? Hahahaha.. Aku tak nak naik teksi sebab kena tunggu lama kat tepi jalan raya ! Kereta lak , wife guna.. Dan Qhaliff nak ikut ! Camana tu ?

Sempena Bulan Kemerdekaan ni , GrabCar memberi potongan 31% pada pelanggannya jika menggunakan khidmatnya ! Dan.. inilah masanya aku nak mencuba GrabCar , kan ? Untung untung dapat kereta mewah ! Bukan senang nak merasa ..

Booking dah dibuat.. Aku tempah jam 10 pagi.. Dan 9.50 pagi , aku dan Qhaliff dah ready depan rumah mak aku.. Jeng jeng.. Apakah ianya akan tiba tepat pada masanya !

10.02 pagi..

image

Porche kauuu ! Hahahaha .. Ok.. Ni kali pertama naik kereta Porche dan punya pemandu..

image

Apakah reaksi Qhaliff bila naik kereta ni ? Hehehehe…

image

Tu diaaa.. Sengih sampai ke telinga ! Demam pun hilang .. huhu .. Mentang mentang laaa Porche ! Naik Livina , bertambah demam eh ?? Adehh..

Destinasi.. Tasik Perdana. Dan tak sampai 15 minit , dah sampai sana ! Masa untuk aku ‘bekerja’ lak !

Kesimpulan… Aku berpuashati !

image

Bagi mereka yang berminat nak menggunakan GrabCar ni bulan Ogos ni , sila cepat cepat buat tempahan.. Diskan 31% kannn .. Dan kalau dah langgan , jangan lupa sertai contest mereka ..

imageCCaranya ??? Mudah jer.. Ikut syarat di bawah ni..

image

Jangan lupa..

image

image

Jangan lupa follow GrabCar di Media Sosial…

Facebook – https://www.facebook.com/MyTeksi

Twitter – https://twitter.com/MyTeksi

Instagram - https://instagram.com/MyTeksi/

5 ulasan:

  1. wahhh...merasa naik kereta mewah. Nak ke sana juga lah nanti

    BalasPadam
  2. Moga moga demam qhaliff ikut Porche tulah..biar qhaliff sihat..amin..

    BalasPadam
  3. Fuyooo..dapat jugak naik porche..kite mampu tengok je..ekekeke

    BalasPadam
  4. kereta idaman ku...tapi tak mampu lagi

    BalasPadam
  5. dapat angin best naik porche mmg baik terus demam ye qhaliff..good boy.hihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009