Anak dara oh , anak dara ! - BEN ASHAARI

Anak dara oh , anak dara !

 

image

Bapak jugak yang ajar anak buat duckface ni ! Heeehe.. Dulu orang kata , nanti akan bawak ke besar.. Seperti yang korang tau , Qhalfif dulu lagi kuat duckface dia tapi bila dah masuk 4 tahun , dia tenang jer.. Takde la pulak dok buat jer.. huhu..

Zahra.. Dah nak cecah 2 tahun.. Fuh , memang mencabar laaa membesarkan dia ! Apa saja abang dia pegang dan buat , itu jugak dia nak ! Meniru , memang pantas ! Pening gak aku tengok Zahra ni.. Pening sebab dia kuat provoke abang dia , Qhaliff Iman ! Pastu bising laaa..

Adik dia , aku tak tau lagi jantina. Tapi nampaknya macam perempuan jer.. Aku tak kisah la laki ke perempuan.. yang penting , sihat ! Kan ? Huhuhuh..

Perempuan kalu ? Hahahahaha… Zahra ada kawan laa dan Qhaliff , tercari kawan ! Jangan bila dah besar nanti , main masak masak atau main kawin kawin , dahhhh !

4 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.