Dunia maya sekarang , menakutkan !

by - Sabtu, Mac 12, 2016

 

Fuh… letak gambar ni .. meletop jap ! Hahaahha.. Kasi edit hitam putih. Main skit dengan cahaya.. Tu diaaa ! Aku sendiri tergoda weh ! Hahahahah ..

image

Sebelum tu… guna gambar yang flawless gituuu ! Lagi laaaa ! Ada je yang PM dan menariknya , lelaki ! Adehhhh.. Lelaki ? Biar betikkkk ! Takkan kot ? Saja nak tambah kenalan kah ? Kalau nak tambah kenalan , tak yah la beria berPM ! Memadai dengan tegur di ruangan komen , dah la kan ?

image

Hurmm.. Di Instagram , macam macam rupa ada ! Yang memang kacak dan cun.. Yang diedit edit berkali kali kasi nampak cun dan kacak ! Haaaa.. Atas niat apa , hanya Allah saja yang mengetahuinya.

Tapi yang pasti , memang akan memikat ramai la si bujang bujang tuu… Yang dah kawin pon terpikat , tu cari pasal namanya ! Haahaha.. kan ?

Tetapi.. bila jumpa depan depan… teng teng teeeeenggggg ! Hahahaha.. Ada yang pengsan beb ! Ada yang tergamam ! Haaaa.. Ada yang kata , depan depan lagi cun dari dalam gambar. Ada yang kata .. tak terkata apa !

Maka… hiduplah di dunia maya dengan penuh kejujuran ! Dan mereka akan menerima kita dengan seadanya ! InshaAllah..

You May Also Like

7 comments

  1. TADI SAYA NAMPAK BRO BEN DEKAT SUNWAY :)

    http://mohdyunus89.blogspot.my/2016/03/terjumpa-ben-ashaari-blogger-terkenal.html

    BalasPadam
  2. Hahaha... memang betol bro... kat instagram memang macam2 bentuk ada..

    BalasPadam
  3. patutlah abg ben selalu cakap Qhaliff jeles dengn abg ben..hihihihi..betul jujurlh..baik di alam maya atau alam nyata takut tak terjawab di alam barzakh..

    BalasPadam
  4. Haiiii, boleh berkenalan...hahahahaha

    BalasPadam
  5. betul...kadang profil pic muka lain realiti muka lain =)

    http://at-tarmizi.blogspot.my/

    BalasPadam
  6. Ah Ben ahh...Baru la saya perasan smpai Tika ini KeHENSEMANG Ben Ashaari tang mana. Kalau nak tau..sila PM saya hehehehehe...(+__^)

    BalasPadam