Rehatkan minda di DoubleTree by Hilton Melaka.

by - Ahad, Januari 28, 2018

Secara jujurnya laaa kan.... Aku tak beberapa gemar nak bercuti di Melaka. Kenapa ? Heee... ada sebabnya. Tapi Melaka best ! Banyak tempat untuk dilawati. Orang yang suka bercuti di Melaka pastinya penyabar dan periang orangnya. Hahahaha... aku ? Bukanlah tak sabar atau tak periang cuma mungkin masa aku pergi tu , aku sedang dalam keadaan minda yang tak stabil , rasanya. Dan cuaca ketika tu amatlah panas dan berbahang !

Tapi segalanya berubah minggu ni ! 2 hari di Melaka , aku rasa Melaka ni punya banyak daya tarikan yang terbaru dan patut dilawati ! Dan ianya fokus pada riadah berkeluarga. Sayangnya , aku tak sempat nak abiskan masa di sini. Aku ke sini pun atas sebab kerja dan pastinya akan kembali lagi nanti.

2 hari aku di sini.. aku menginap di DoubleTree by Hilton Melaka. Best !!!


Tak susah pun nak ke sini. Nanti aku cerita lebih lanjut. Buat masa sekarang , aku nak rehat dulu. Heeee.. Rehat dari blog jap. Esok baru kembali bertugas ! Huuu..

You May Also Like

8 comments

  1. Tak sabar nak baca kisah selanjutnya

    BalasPadam
  2. tak sabar nak baca apa yang best.

    BalasPadam
  3. Melaka memang best.. Banyak tempat menarik dan bersejarah.. Asam pedas wajib cuba..

    BalasPadam
  4. melaka mmg best..mcm penang jugak tapi jalan sesak..tak bestnya kena hadap jammed..hehe

    BalasPadam
  5. Kita suka pi Melaka. Tak sabar nak baca review pasal hotel ni, nanti kalau sampai lagi ke Melaka boleh menginap di sini.

    BalasPadam
  6. I suka bawak anak anak pi Melaka, macam macam aktiviti sesuai utk anak kat sana, best!

    BalasPadam
  7. Siapa Orang melaka ,kalau hujung minggu dia keluau cuti kat melaka konfirm dia bukan anak jati melaka
    ha ha sebabnya kat melaka nak jumpa trafik light paling banyak ada dekat sini , jalan sehala pun banyak , tetapi kalau tak melancong sekali kat melaka rugi la. Apa pun saya sayang Melaka #merecik Hawau.

    BalasPadam