Jam 2 pagi ..

 

Sayup kedengaran .. Suara Zahra dalam bilik. Dok ‘memanggil’ mak dia .. Hahaha.. Mak dia tidur dah.. Memang dia akan wat tak tau jer.. Zahra akan tidur sendirinya. Bukan tak menyusukan dia tapi dia dah fresh ! Puas tidur siang kot tadi ? Semalam , lenaaa sampai ke subuh..

Aku ? Dengar suara dia ? Apa respon ? Apakah aku akan gi amik dia ? Perghhhhh .. Tunjuk muka pon tamo wooo… Nanti menjerit dia nampak muka aku ! Sure suh dukung. Aku ni dah la lembut hati !

Photo

Tapi dah terlalu lembut hati , makan diri sendiri ! Baru padan dengan muka ini .. Haaaa..

Hurm.. Zahra ni , lain skit dari Qhaliff.. Aku tak tau la kot dia berperangai sebab nak masuk bulan baru.. Apakah bila masuk bulan baru , perangai bertukar ? Eh , macam Werewolf lak ! Haahah ..

Apa pon , hari ni mmg satu ujian bagi aku membesarkan anak perempuan ! Bukan mudah wooo .. Sila hargai mak ayah anda..

10 ulasan:

  1. Bila makin membesar makin banyak perangai dia yang baru akan kita nampak..Sempat lagi selfie 2 pagi..

    BalasPadam
  2. anak perempuan ni biasalah manja terlebih sikit, nak pulak dgn ayah.. heheheee

    BalasPadam
  3. biasalah anak perempuan ni, memang manja terlebih sikit.. nak pulak dgn ayah.. hehehee

    BalasPadam
  4. betul tu aben..bila nak beralih bulan,perangai baru sure timbul..

    BalasPadam
  5. anak perempuan akan lebih manja dengan ayahnye.. macam anis dengan ayah.. hihihi...selalu ape2 mesti cite ngan ayah dulu bru mak.. :)

    BalasPadam
  6. anak pompuan mmg camtu ben.. lelebih lagi kalo anak nombor 2.. manja terlebih dr biasa.. hahahahaha sabar je lah... kekecik cmtu, dh beso nti dia la yg tolong kita bersihkan rumah, basuh baju, jemur baju... haaaa gitu... untung ada anak perempuan ni.. anak laki pun untung gak... hehehehehe

    BalasPadam
  7. Alahai zarra, kul 2 pagi pulak dia bangun berjaga ye.. Bertabah jela..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI