Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 28 Disember 2014

Mengoda untuk digigit !

 

Grrr… Setiap hari , confirm kena gomol ngan aku ! Geram tengok cara dia memandang kita.. Macam takde perasaan tapi tenungan dia dalam ! Bila gomol dia , baru dia ketawa .. Kalau tak ? Dia pandang dan berlalu je pandangan tu.. Huhhh…

image

Sedar tak sedar , dah nak masuk 8 bulan .. 5 hb nanti , gi cucuk lagi.. Dan masih dok pk… nak cucuk tak bila usia cecah 1 tahun nanti ! Hurmm…

4 komen :

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

Memang melting tengok zahra ni...
makin membesar... makin cantik... tapi renungan dia tu... tajam sangat !

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Serius je muka ye princess..hitam lebat rambut zahra..cubit sikit pipi tu boleh,,abang qhaliff mana..

nini berkata... [Reply to comment]

baru tengok gambar pon dah gereeeemmm...hihi

afeb pilah berkata... [Reply to comment]

rambut!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI