Mengoda untuk digigit !

 

Grrr… Setiap hari , confirm kena gomol ngan aku ! Geram tengok cara dia memandang kita.. Macam takde perasaan tapi tenungan dia dalam ! Bila gomol dia , baru dia ketawa .. Kalau tak ? Dia pandang dan berlalu je pandangan tu.. Huhhh…

image

Sedar tak sedar , dah nak masuk 8 bulan .. 5 hb nanti , gi cucuk lagi.. Dan masih dok pk… nak cucuk tak bila usia cecah 1 tahun nanti ! Hurmm…

4 ulasan:

  1. Memang melting tengok zahra ni...
    makin membesar... makin cantik... tapi renungan dia tu... tajam sangat !

    BalasPadam
  2. Serius je muka ye princess..hitam lebat rambut zahra..cubit sikit pipi tu boleh,,abang qhaliff mana..

    BalasPadam
  3. baru tengok gambar pon dah gereeeemmm...hihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009