Mengoda untuk digigit ! - BEN ASHAARI

Mengoda untuk digigit !

 

Grrr… Setiap hari , confirm kena gomol ngan aku ! Geram tengok cara dia memandang kita.. Macam takde perasaan tapi tenungan dia dalam ! Bila gomol dia , baru dia ketawa .. Kalau tak ? Dia pandang dan berlalu je pandangan tu.. Huhhh…

image

Sedar tak sedar , dah nak masuk 8 bulan .. 5 hb nanti , gi cucuk lagi.. Dan masih dok pk… nak cucuk tak bila usia cecah 1 tahun nanti ! Hurmm…

4 ulasan:

  1. Memang melting tengok zahra ni...
    makin membesar... makin cantik... tapi renungan dia tu... tajam sangat !

    BalasPadam
  2. Serius je muka ye princess..hitam lebat rambut zahra..cubit sikit pipi tu boleh,,abang qhaliff mana..

    BalasPadam
  3. baru tengok gambar pon dah gereeeemmm...hihi

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.