Kafe D'Marmalade, Saujana Utama bagi aku.. - BEN ASHAARI

Kafe D'Marmalade, Saujana Utama bagi aku..









Aku test makan makanan berkuah dan bergoreng. Mee kari nyonya dan keow teow goreng. Asam laksa, chicken chop pon ada. Aku sekadar rasa.

Pendapat aku..ini jelmaan satu Cafe yg aku cukup suka singgah makan di kawasan rumah mak aku satu tika dulu. Cafe tu dah tutup dah.

Dan sekarang, aku dah tau kalau teringin nak makan makanan panas berkuah seperti mee kari atau laksa, kat mana nak cari.  Banyak pilihan. Segalanya menyelerakan 

Tempat ni memang ramai pengunjung maka kena sabar sikit part meja kosong. Dan bagusnya, pekerja di sini tak la poyo bila kita minta layanan. Cepat jer.

Masakan dia, aku berpuashati sangat. Tak sia sia datang dari jauh.

3 ulasan:

  1. wooow Awesome ni boleh cuba..dekat je dgn rumah...kalau nak dtg lagi roger² le..heheh

    BalasPadam
  2. awesome sangat ni dekat je dgn rumah .. boleh cuba...next time aben dtg roger² le..
    hehehe

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.