Muka hantu tu , dari mana diorang belajar ? - BEN ASHAARI

Muka hantu tu , dari mana diorang belajar ?



Setiap kali hala kamera ke muka dia , dengan pantas dia buat gitu ! Kenapa ? Dari mana dia belajar ? Aku terperasan ada anak sorang kenalan di Instagram pun buat gitu ! Hahahaha.. Aku syak ni mesti dari Youtube !! Sapa yang ajar diorang neh ? Nak kena saman nehhhh ! 

Tapi sebenarnya , melucukan je mimik muka yang diorang buat ni. Ditambah lagi dengan ketawa selepas buat , geram jer ! Hahaha.. Penat nak suh bergaya depan kamera. Bukan apa... nanti dah besar , dia mesti tanya.. Napa buat gitu ? Itulah yang aku ditanya selepas tunjuk gambar si Qhaliff ketika dia kecik ! Tanya kenapa biarkan dia buat gitu ? Hahahaha.. Mampu ketawa sambil telan air liur.. Gulp ! 



Memorikan segala kenangan yang ada..

5 ulasan:

  1. mesti belajar dari ayah dia ni..haha

    BalasPadam
  2. nanti akan rindu detik indah ni. anak2 dok belajar, sel otak bersambung. hehehe

    BalasPadam
  3. belajar dari ayah dia la... siapa lagi hahaha.

    BalasPadam
  4. budak2 ni memanglah ada je benda baru yg dorang belajar. Anak2 ammi sekarang ni kalau ambil gambar trend tutup muka. Dah kenapa ambil gambar nak tutup muka??? hangin je maknya ni.

    BalasPadam
  5. Hahaha jawapan dia apa Ben? Belajaq dri mana tu?

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.