Vagabond , Eli dan Fractured di Netflix. Best tak ?

by - Isnin, Oktober 21, 2019




2 filem dan satu drama. Aku baru tonton baru baru ni. Drama Korea, Vagabond yang berepisod 16 masih belum tamat tapi sudah hampir ke hujungnya memang best bagi aku. Satu drama aksi tapi turut mengandungi babak babak hati menguatkan lagi cerita ni. 

Vagabond , bagi aku satu kisah realiti. Dunia penuh dengan konspirasi dan kita cumalah buah caturnya ! \Dan Vangabond meluahkan apa yang aku rasa ! Hurmm... Konspirasi peringkat tertinggi yang mana kita jadi mangsanya tanpa belas kasihan ! 

Eli... hurm... dan Fractured adalah filem di Netflix. Semalam , tengok Eli dengan Qhaliff. Aku ingatkan cerita pasal perubatan atau ala ala positif tapi rupanya tidak ! Plot twist sangat laku sekarang ni di Netflix. Begitu juga filem Fractured. Ingatkan dah boleh baca jalan cerita tapi di penghujungnya kita akan... OOoooooooo ! Tak dijangka sama sekali. 

Best ke tak ? Vagabond best. Konspirasi menjadi. Tak sabar nak tunggu dan tunggu episod seterusnya. Eli pon ok la. Boleh layan dan menjadi jugak seramnya. Heheheh.. Tak perlu nak tunjuk muka hantu untuk hadirkan keseraman tu. Dan Fractured , hurm.... teringat filem budak kena culik dalam kapal terbang dan mak dia mengeledah abis kapal terbang tu tapi orang ingat dia giler... Haa, cerita ni macam tu la.. cuma tak sangka rupanya.. haaa ! Tonton la sendiri ! 

Hanya di Netflix. 

You May Also Like

2 comments

  1. follow jugak Vagabond...sampai satu tahap rasa geram sangat, nape la jahat betul mereka2 kat Blue House tu...and masih lagi menunggu ape explanation untuk very first scene dalam first episode...

    tapi macam salah eja je Vagabond tu...

    Fractured da tengok gak, tapi macam boleh diagak twist dia tu..

    BalasPadam
  2. Vagabond best. boleh layan la. konspirasi macam Blue House tu kalau buat kat Malaysia confirm tak lepas nak tayang. huhuhuhuhu

    BalasPadam