Bila beli telefon pintar.. - BEN ASHAARI

Bila beli telefon pintar..

 

Sila pastikan letak tempered glass walaupun dah guna gorilla glass ! Heheheh.. Kalau retak , mahal woo nak ganti ! Baik beli baru jer.. Hehehee…

Aku punya Sony dan OppO , dua dua dah ternoda ! Tapi aku cool jer.. Bukan kali pertama berlaku.. Banyak kali dah.. Aku tau tempered glass akan menghalang dari skrin asal rosak… InshaAllah..

Seperkara lagi.. Kalau nak beli , kena gi kedai aksesori.. jangan beli kat kedai handphone.. mahal wooo ! Markup tak hengat punya ! Kena rajin survey skit.. kalau tak rugi berpuluh ringgit..

DSC00326DSC00320

Jangan sayangkan harta dunia.. Kalau sayangkan sangat , nanti diuji.. haaa.. Masa tu teriak tak hengat punya !

4 ulasan:

  1. sayangilah lebih harta dunia yang manfaatnya bawa ke akhirat...hehehe..

    BalasPadam
  2. bila berkasih, mestilah ada ujiannya..hehe

    BalasPadam
  3. Ye ni abg ben. Min kena dah T.T tukar screen je jena rm600. Sedihnyaa duit melayang. Lg2 zaman ringgit jatuh ni

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.