Daddy , hensem tak Qhaliff ? - BEN ASHAARI

Daddy , hensem tak Qhaliff ?

Wife pesan bawak Qhaliff gi gunting rambut andai aku ke Alamanda Putrajaya. Qhaliff takkan nak gunting rambut tempat biasa biasa punya. Mesti nak gi tempat yang dia dah biasa pergi dan satu satunya saloon gunting rambut yang dia nak gi. Mak dia tak suka situ sebab tak cantik tapi bagi aku, cantik dah..kena pandai bagi arahan camana nak gunting ! Tu jer. 

" Budak berapa ringgit ? ". Tanya aku. Dia jawab , RM33 ! Adeh.. 3 kali aku leh gunting rambut kat Ane tuuu. Aku pandang Qhaliff. Rambut dia dah macam penyanyi KPOP yang album dia tak laris langsung. Aku ajak dia masuk ke dalam. Dia pon dah dirasuah dengan mainan.. jangan bikin onar lak dalam tu ! 

Tapi dia cool jer. Tengok cermin... Tengok untuk kali terakhir. Kena tunggu lagi 3 bulan la kot , baru dapat panjang gini balik. Nanti dia terlupa jap rambut dia yang cun ni..



Siap ! Dia pandang aku... Hensem tak , daddy ? Aku takda pilihan. Kalau jawab tak , aku kena marah. Hahahaha.. Yer , hensem... Memang hensem pon. Ikut bapak la katakan. Hahahaha.. 


Pasni bawak Aariz lak. Huhuh.. kedai mamak depan umah dah laaa... 

8 ulasan:

  1. Hahahaa, mestilah ensem kalau qhaliff

    BalasPadam
  2. Kecik2 dah pandai tanya encem ke tak. Hahaha...

    BalasPadam
  3. gunting rambut dekat saloon, high taste sgt. lawa la rambut dia gunting kt amoi. heee

    BalasPadam
  4. Qhaliff memang hensem oii 😂

    BalasPadam
  5. Wah Qhaliff dah makin ensemlah..

    BalasPadam
  6. stylo betul dia ye.. pandai possing ni.Ehh.. nak chop boleh tak yang ni? kikikiki

    BalasPadam
  7. Dulu tengok qhaliff kecik ja lagi..skrng da besau..of coz la encem gitu...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.