Di mana 0 KM Kuala Lumpur? - BEN ASHAARI

Di mana 0 KM Kuala Lumpur?


Yup.. Dataran Merdeka !! Bagi mereka yang gemar melancong dalam negara, wajib korang cari 0 KM di bandar itu. Haaaa.. Setakat ni, aku baru jumpa dua jer. Dengarnya,  setiap bandar besar dah ada batu batu 0KM  ni..

Yang kedua aku dah jumpa ialah di Seremban. Dekat Pejabat Pos. Haaaaa.. Dan aku nak cari 0KM Malaysia. Katanya di Johor Bahru. Yeke??

Korang camana lak ? Dah berapa banyak korang jumpa 0KM?? Cer kasi tau..


5 ulasan:

  1. kat perak ada x? t'ingin nk selpie dgn 0 km. he3..

    BalasPadam
  2. bukan main lagi cik kak posing...

    BalasPadam
  3. tak pernah amik thu pun..heheh. pasni kena usha2 jugak lah

    BalasPadam
  4. 0km di hati sendiri tu jumpa lah. yg 0km tempat2 ni takda penah sampai. hahaha

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.