Kenapa laa aku tak dapat kerja lagi ? - BEN ASHAARI

Kenapa laa aku tak dapat kerja lagi ?

 

image

Rezeki ada di mana mana ? Aku rasa aku tak perlu berleter part ni berkali kali ..  Banyak kali dah aku update pasal takde keje ni .. Tapi kalau nak baca gak , boleh la baca kat  entri "Jangan cepat putus asa , sahabat ! " , Kenapa sukar dapat kerja eh ?? , Otak ada , tapi tak guna .. , 3 permintaan wahai jin ! , Ngeluh eh ?  ..

Banyak kan ? Aku tau ramai putus asa dah bab cari kerja ni .. Banyakkan bersabar .. Mungkin kerja yang tak dapat tu , tak sesuai dengan korang.. Yang penting , jangan memilih . Mulakan dari bawah kerana dari bawah itulah yang akan menentukan sapa anda di atas nanti ..

10 ulasan:

  1. ya betul tu. jgn putus asa. rezeki ada di mana2. cepat atau lambat je. yg penting usaha dan sabar :)

    BalasPadam
  2. yang penting DUIT=DOA,USAHA,ISTIQAMAH,TAWAKAL

    Allah maha mengetahui yang terbaik untuk kita. yang penting kita jgn putus2x doa kepada DIA. :D

    BalasPadam
  3. Jangan gusar kepada bayang-bayang, itu tandanya masih terdapat cahaya di suatu ruang berdekatan. Yakin lah yg rezeki itu telah ditentukan Allah.

    BalasPadam
  4. betul tu. selagi hidup di dunia ini, rezeki pasti ada utk kita...

    BalasPadam
  5. sobsobb, sampai sekarang minta kerja tak dapat~

    BalasPadam
  6. kita tidak boleh berputus asa kerana jika berputus asa seolah kita berpuasa dengan Allah. Sayapun sedang diuji, tetapi cuba amalkan solat dhuha dan solat hajat. Saya anggap dugaan ini sebagai kifarah dosa-dosa saya.

    BalasPadam
  7. usaha tanpa jemu, pasti rezeki tu ada nanti.. dah jangan lupa berdoa dan bertawakal!

    BalasPadam
  8. knpe la xdpt keje gomen lagi ye?

    BalasPadam
  9. betul..saya pun mula dari bawah..yg penting sentiasa berusaha untuk memajukan diri..

    BalasPadam
  10. Salam.

    Haritu interview, dia kata nak ambik, tetiba dah senyap je. Ada orang lain lagi bagus kot. Lagipun, uniform dia lengan pendek. Harap dapat yang lebih baik. uhuk.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.